2 Aralık 2009 Çarşamba

Sabah kahvaltısı yaptık :)))

Her sabah olduğu gibi bu sabahta annemi ve babamı ben uyandırdım. Babam tıraş olurken, annem kıyafetleri giydi. Kahvaltı hazırladık beraber. Sonra hep beraber kahvaltımızı yaptık. Şu anda yediğim şey omlet. Kendi kendime yemek yeme denemelerine başladım. Annem sırf ben alışabileyim diye etrafı batırmamı sineye çekiyor. Ağzımın yolunu bulmakta zorlanıyorum bazen. Ama keyifliymiş yemek yemek. Ben kendi masamda yemeğimi yerken, annem ve babamda yemek masasında yemeklerini yiyorlar. Annem genelde ben yemeden yemeğe başlayamıyor. "Oğlum doysun , ben yemesemde olur diyor." Canım annem benim :)) Bu koşuşturma bizim evde her sabah yaşanıyor. Sonra annemi ve babamı yolculuyoruz. Bazen arkalarından ağlıyorum ama Satı teyzem beni her seferinde başka şeylerle oyalamayı başarıyor. Bu sabah anneme öpücük verdim , el salladım ve işe gönderdim. Çok usluymuşum. Beni hep böyle gaza getiriyorlar. Olay çıkaramıyorum :)))

1 yorum:

haticesural dedi ki...

Oh maşaallah sana Kaancım.
Pınoş henüz çatal tutamıyor ama eliyle götürüyor ne varsa (:

Anne de ki; şu kelime doğrulamayı kaldırsın (: